Epernay

15 mei 2015 - Épernay, Frankrijk

Na een lekkere lange nacht,en een super ontbijt,ben ik weer reisvaardig,tenminste,als ik mijn igootje vinden kan!!!
Alles ondersteboven en net,toen ik op het punt stond om dan maar een nieuwe te gaan kopen,,,vind ik hem en wel,in het bovenzakje van mijn rugzak!
zo logisch als wat,waarom keek ik daar niet eerder... stom he
Maar na een onderonsje met een fietser ;mag ik uwes wa frage,waar gaat uwes hene?
En na mijn antwoord;das plezant zeg ,vertrok ik met alles bij elkaar een uur vertraging.
Maar wat is vertraging! Ik heb gelukkig de tijd,en zit nog goed op schema
Onderweg was het echt lente, alleen een paar graden meer zou wel prettig zijn,maar allee,we gaan naar het zuiden
ik zit nu in mijn tentje, en ...morgen een nieuwe uitdaging.
gr Mariet

1. Jan Wassenaar:
    16 mei 2015
    zo te horen kan jij ook al belgies praten zo zie je maar weer "n mens is nooit te oud om te leren.wij wensen jou veel plezier en "n goede reis.
    gr Jan en Fien
  2. Mien van der Zanden:
    16 mei 2015
    Zo te lezen zit je al weer helemaal in je ritme koppie omhoog neus inde wind Jesuis Mariet veel reisplezier groetjes gas erop doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
  3. Tineke de Kleijn:
    16 mei 2015
    Hoi Mariet, Goedemorgen is het voor mij, ben net op en kijk naar je foto,s staan er een paar op z,n kop denk ik ben ik wel goed wakker of Mariets haar leven zo op z,n kop, mijn menneke zei dat ik ze kon draaien, wat een opluchting, ben dus toch goed wakker, goede reis verder, troost je het is hier ook ver.... kauw, groet Tineke