Troyes

16 mei 2015 - Namen, België

En zo zit ik momenteel op een camping in Troyes.

Vandaag maar(100km)gereden,ik vond het welletjes.

Dwars door de champagnestreek,afgewisseldmet geel van koolzaad ,en bloeiende meidoorn ,is dat zeker geen drama om doorheen te rijden.

Nadat ik mezelf geinstaleerd heb,maak ik nog een orienterend ritje door de stad.

Zeker de moeite waard,veel oude vakwerkhuizen,dat op zich,geeft al een goede sfeer.

Mijn ygootje,lees navigator,heb ik eens bestraffend toegesproken,en nu stuurt hij weer als een goede gids! Voor mij van cruciaal belang.

Momenteel miezert het hier,men zegd dat het morgen beter is

Overigens,leuk dat jullie zo reageren,heb ik s'avonds ook wat om handen.

Gr van Mariet. .

1. Toon Van Boxtel:
    16 mei 2015
    De hele dag in de Champagne, ja dan kom je niet ver. En dan Aigo maar de schuld geven, wat moet dat dan niet worden als je binnenkort door de Bourgogne en de Loire rijdt?
  2. Mien van der Zanden:
    16 mei 2015
    Hoi Mariet Fijn dat je het naar je zin hebt.Kijk uit naar je volgende belevenis Met of zonder Duvelke of champagne Als je maar geniet van je trip,wij genieten met je mee.Groetjes Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  3. Leomar:
    16 mei 2015
    Heerlijk je te kunnen volgen... En weet nu ook wat je Ygootje is.. Hahah. Lekker genieten, prachtige streek, en drink een lekker glas champagne.
    Lieve groetjes uit het warme Spanje
    Marieke
  4. Ria vd Meijden:
    17 mei 2015
    Fijn dat het goed gaat en je het naar je zin hebt,geniet van de mooie omgeving maar daar twijfel ik niet aan.
    Nog veel reisplezier we blijven je volgen.

Ad en ria
  5. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    Ik weet dus ook niet wat een ygootje is, spreek nu al alleen buitenlands? veel plezier en vooral veel zon, want dan is alles mooier in het leven. groetjes Tineke
  6. Jan Wassenaar:
    17 mei 2015
    Wij zien aan de reactie:s van de andere dat die ook wel zien dat je
    daar erg van kan genieten :n mooie streek en op z/n tijd :n drankje
    en de route voor de andere dag te bekijken. op z:n tijd stoppen dan
    geniet jij met volle teugen. wij wensen jou heel veel plezier.
    gr Jan en Fien
  7. Mari de Visser:
    17 mei 2015
    mariet wij hebben gezien dat het goed met je gaat,geniet er verder maar van. Een beetje meer dan 100km anders duurt het te lang groetjes nelly mari.