Nerva

13 januari 2015 - Nerva, Spanje

Hoi hoi,

Alweer een dag voorbij , wat gaat de tijd toch snel ,om 9 uur stap ik weer in mijn kaatje ,en aktiveer mijn maatje ,maar wat ik ook probeer , er is geen beweging in te krijgen ,dan maar zachtjes met de srtoom mee , mischien word hij dan wakker , maar nee hoor, hij vertikt het, met de bewegwijzering zijn ze hier ook niet royaal .

Uiteindelijk zie ik ; Cadiz , Huelva staan dat klinkt goed en ondertussen ben ik aan zoveel moois voorbij gereden,en ik besluit om nog even te parkeren ,eerder gezegt dan gedaan ,( ik mis mijn tuffie) maar de aanhouder overwint. Ik maak nog een touristisch rondje , en heb nog het Royal Alcazar en de oude binnenstad gezien ,het was fenomenaal,met dank aan mijn slapende navigaatje.

Zo ,en nu eerst maar eens uit die stad zien te komen ,lukt aardig dankzij de oude vertrouwde landkaart

Uiteindelijk krijg ik hem weer aan de praat , dankzij een tandenstoker , gevraagd in een koffietent.

Zo,en dan op naar Nerva , en de Rio tinto ,waar ik om 2 uur arriveer ,nadat ik onderweg even heb gepicknict onder een boom,want de zon is warm, er is hier nergens water te zien en men snakt ernaar....

Nadat ik een uurtje heb uitgerust ga ik nog op verkenning uit er is hier al heel lang sprake van mijnbouw ,de grond is rijk aan mineralen ,wat tevens voor die rijke kleurschakering zorgt.

Zo ,dat was het weer voor vandaag ,de fotos ,ook van gisteren,moet je tegoed houden ,als internet beter werkt dan hier ,om een foto te downloaden ,moet ik 3 min wachten ,en dat duurt me te lang.   Groetjes  Mariet

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Toon Van Boxtel:
    13 januari 2015
    Welk flamengo jurk is het geworden?
  2. Diny Aker Wouters:
    14 januari 2015
    En heb je een jurk gevonden? Geniet weer van de nieuwe dag groetjes
  3. Tineke de Kleijn:
    Hoi Mariet,
    Wat je toch kunt beleven met een kaatje en een tandenstoker.
    groetjes Tineke
  4. Mien van der Zanden:
    14 januari 2015
    Hoi Mariet.Weer als van ouds niet voor een gat te vangen,Geweldig zoals je alles oplost.Geniet maar lekker verder.Wat gaat de tijd snel.Blijf met plezier je belevenissen volgen.Fijne voortzetting en de dikke knuffel.gr Mien.
  5. Leomar:
    14 januari 2015
    Ohh was even terug in Sevilla.... Prachtige foto's!!!! Lekker blijven genieten.. lieve groetjes en tot...
    Marieke