Pescara

21 mei 2016 - Pescara, Italië

En ja hoor,de zon is er weer , een lekker gevoel

Eerst maar een lekker ontbijtje maken in mijn eigen keuken wat een luukse

Het is inmiddels 9uur, en de huisbaas brengt me terug waar ik gisteren gestrand was.

Onderweg krijg ik nog uitleg over zijn dorp,waar de grondlegger en architect van het collosseum  ,de latere keer Vespasianus uit Rome zou zijn geboren,er is daar ook nog een museum van.

Nadat ik mijn piaggiootje weer  van stal heb gehaalden afscheid van de boer heb genomen, tuffen ik door een mooi berglandschap ,het waait wel hard,ik heb soms moeite om het stuur recht te houden, ik kom nog langs de plek waar ik gisteren had moeten zijn maar besluit door te rijden naar de kust ,dan is de volgende tocht,die ik in de planning had ook korter,zodat ik onderweg op mijn gemak van alles kan genieten.

Hotelletje gevonden midden in de stad, even alles bijwerken en morgen zien we verder

Foto's plaatsen wil nog niet goed lukkeik doe mijn best.

,i

1. Coby Warmerdam:
    21 mei 2016
    Hallo Mariet ben net terug uit Breda. Vissen maken het goed blijven wel in de buurt van het voeder apparaat zwemmen. Post ligt alweer op tafel en de bloemen bloeien op z'n best. Nu nog mooi weer en genieten maar. Groetjes
  2. Leomar:
    21 mei 2016
    Knappe man naast je.... Was dat je huisbaas... Niet verkeerd!!!!! Heerlijk verder tuffen en genieten van alles wat je pad kruist...
  3. Mien van der Zanden:
    21 mei 2016
    Gezien dat je Tuffie ondanks regen en wind je toch brengt waar je wil zijn.En in plaats van 'n klein tentje mooie keuken en slaap plaats scoren zo doet ons mariet dat haha Hoop gauw dat het weer wat droger wordt,en wat zonniger is wel zo prettig.Fijne voortzetting van je trip door Italie blijf genieten ik volg je met plezier.Groetjes en de bekende knuffel!
  4. Ria vd Meijden:
    22 mei 2016
    tjonge Mariet dit is wel erg gastvrij zomaar een keuken en slaapplaats ter beschikking geeft een extra tintje denk ik zo.
    Geniet nog van alles wat je onderweg tegen komt
    Groetjes
  5. Toon en betsie:
    22 mei 2016
    Hallo Marietje, al een paar dagen volgen wij al jouw belevenissen in Italie. Erg leuk om te zien dat jij je mannetje wel staat daarginds!Ben je inmiddels al goed gewend aan je stalen gemotoriseerde ros?
    Zoals altijd, kijken we weer vol verwachting uit naar je nieuwe verhalen! Geniet van de mooie reis en we duimen voor wat beter weer! Liefs, groetjes van Toon en Betsie.
  6. Mari de Visser:
    22 mei 2016
    Mariet verder nog een mooie reis en beter weer,wij genieten van je verslagen

groetjes
  7. Joke kemps:
    22 mei 2016
    Leuk om je zo te volgen, hopelijk blijft het vanaf nu droog weer!