Vieste

22 mei 2016 - Vieste, Italië

Wat een saaie lange rechte weg vandaag door een vlak langs landschap, het enige waar ik op moest Letten, was dat ik niet te hard ging,auto's razen langs en automatisch... dus..

Maar de eindbestemming maakt alles goed mijn bedoeling geweest was om hier een camping goed te zoekenmaar die liggen niet voor het oprapen en dus zit ik weer eens riant,vind zelf dat het veroorloven  is..

Dit is een schiereiland tussen pescara en bari met mooie rotskusten waar ik een kijkje gisteren gebeld nemen het is tenslotte weer italieweer

O jan nog even gepraat met een Duits stel  dat met twee lama 's van München naar Venetië zijn gelopen......is dat wat!!!!!!

Tot morgen

1. Marcel en Marieke:
    22 mei 2016
    Wauw mooie plaatjes weer!!

Groetjes Marcel en marieke
    roos, lieke en tijn xxx
  2. Leomar:
    22 mei 2016
    Ohhh je zit al diep.... In Bari zijn wij in 1975 met ons eerste campertje overgestoken naar Patras Griekenland... Een eeuwigheid geleden.. Prachtige foto's, lekker genieten Mariet. xxx
  3. Mien van der Zanden:
    22 mei 2016
    Mijn god Mariet ga je de volgende keer te voet met een lama. Ik zie het je nog doen ook hihi. Gezien dat je al 'n heel eind op weg bent en het lekker naar wens verloopt Doe maar 'n beetje rustig met dat woeste monster we willen je graag heelhuids terug. Geniet verder van je vakantie. groetjes knuffel Mien
  4. Karen:
    23 mei 2016
    Heerlijk!
    Zonnige ritjes en foto's maken het allemaal mooier.
    Geniet nog van de prachtige zichten, tuf (zoef) zalig verder en ontdek nog meer.
    Nog veel plezier!