polignano

23 mei 2016 - Polignano, Italië

En na een goede nachtrust op een idyllische plekje vertrek ik vol goede moed weer richting zuiden

Mijn eindbestemming voor vandaag is Polignano ongeveer 30 km voorbij Bari.Als ik eenmaal voorbij Foggia ben word de weg weer zoals gisteren,eentonig,recht toe rechtaan ,met als enige afwisseling op veel plaatsen "dames van lichte zeden" die weten,zeker dat die mannen afwisseling zoeken op deze eentonige route........

Al met al schiet het wel lekker op,en na wat zoeken,heb ik een mooie camping gevonden,langs de kust

Nadat ik een hapje gegeten hebzoek ik dat leuke plaatsje op,dat op een klif gebouwd is die steil uit zee oprijst, er is een restaurant,onder in de rotsen,met uitkijk op zee,dat tot een van de speciaals van de wereld genoemd mag worden

Vorige week thuis zag  ik dat opprinterest ,en nu zie ik het met eigen ogen,alleen mijn plan om er iets gaan te drinken viel in duigen,men moest in stijl gekleed zijn,en van te voren gereserveerd

Dan maar terug naar mijn tent.... ook leuk...

Tot morgen

1. Leomar:
    23 mei 2016
    Van het ene uiterste in het andere uiterste vandaag.. Lange eentonige weg, dames van lichte zeden, klimpartij.. en van schrik bijna naar beneden kukelen.. Ik zie het al voor me, in stijl gekleed naar een restaurant om iets te drinken... Heerlijk je eigen drankje in je eigen tentje.. je geniet ervan.. Prachtig.. xx
  2. Tineke de Kleijn:
    24 mei 2016
    Hoezo in stijl, je ziet er prachtig uit met zonne schonne helm toch?
    Nee die vrouwen langs de weg zijn die wel in stijl?
    Hopelijk komt mijn mail nog binnen, binnenkort gaat alles eraf dus probeer [email protected] Verder geniet van de vele nieuwe dingen om je heen, groetjes Tineke
  3. Marij:
    24 mei 2016
    Wat jammer nou dat je de avond jurk niet bij had
    Maar de mooie reis maakt veel goed