polignano

24 mei 2016 - Polignano a Mare, Italië

Op 25 km vanaf hier Alberobello,met oude huisjes met ronde puntdak trulli genaamd, die dateren uit de 18de eeuw ,heel sprookjesachtig, en dat trekt ook toeristen aan.Ik raakte nog in gesprek met een australisch stel!  Het dorp staat als zodanig ook op de werelderfgoedlijst,van Unesco

Een rijke priesterfamilie zou ze hebben laten bouwen.

Onderweg heb ik nog wat foto's gemaaktvan omposante olijfbomen,het zijn stuk voor stuk ook monumenten  ( mijn mening)

Het was weer mooi,en met een voldaan gevoel keer ik terug naar de camping,morgen weer een nieuwe dag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leomar:
    24 mei 2016
    Oh Mariet..... Wat geweldig..... ben stik jaloers!!!!!! Formidabel...
    Je bent een echte globetrotter... Wat moooooiiiiiii al je foto's.. Reis ik een beetje met je mee!!!
    En dan je bescheiden onderkomen.. Petje af voor je reislust...

Ben een paar dagen uit de running. Vlieg voor ruim een week naar neder/belgië... Daarna ben ik weer volop mee op reis!!!!!
    Lieve groetjes uit Crevillent
  2. Mien van der Zanden:
    24 mei 2016
    Hoi Mariet. Als ik al die mooie foto's zie begrijp ik steeds meer dat je naar Italie wilde .Wat is het toch prachtig daar. Jij weet de plekjes wel te vinden. Bedankt dat we mee mogen genieten .En wat zal je nog veel te vertellen hebben als je weer terug bent. Nog veel veilige kilometers. groetjes en dikke knuffel.Mien.
  3. Coby Warmerdam:
    25 mei 2016
    Hallo reiziger, wat een mooie plaatjes weer. Geniet er met volle teugen van, ik moet nog ff wachten tot 11 juli ben dan ook in Italië. Het is leuk dat we je kunnen volgen dus mooie plaatjes blijven maken. Hier is het ook rustig, Marieke is weer in haar eigen appartement en heeft een buddy die 3x per week bij haar komt en samen gaan ze een nieuwe strategie opstellen waar ze aan kan gaan werken. Ben superblij Geniet maar fijn van je vakantie, dikkeknuffel, Coby
  4. Tineke de Kleijn:
    25 mei 2016
    Hoi Mariet. Ik sluit mij volledig aan bij de vorige berichtjes, wat een bijzonder dorp wat een prachtige bloemen, en fijn dat het weer mee zit, groet en laat ons genieten van de mooie foto,s. Tineke