Sacedon

24 mei 2015 - Sacedón, Spanje

Allereerst,wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de leuke reacties,Margriet,je had gelijk wat die monasterie betreft, en verder iedereen met goedbedoelde zorgen,wees maar niet bang,ik pas goed op mezelf,dat heb inmiddels onder de knie! Hoop ik...

Gisteren,kreeg ik een telefoontje, van een van mijn kleinzonen,die vroeg;Oma,ben je nu al bij Spanje  ,als je zwarte piet ziet,wil je mij dan bellen.........

Al met al heb ik het nog steeds naar mijn zin,ga morgen naar Madrid,voor een paar dagen,enzovoort

Vandaag reed ik door een ,nog minder dan dun bevolkt gebied nl natuurpark Alto Tajo

Het leek of ik alleen op de wereld was,er was in 100km geen bakkie koffie te krijgen!!

Soms is het goed,dat ik zelfvoorzienend ben,maar wat een uitgestrektheid,het schijnt ,dat er veel wild zit,maar meer dan 4 doodgereden slangen op de weg heb ik niet gezien na terrasje dat ik uiteindelijk gevonden heb , en waar ik na het bestellen van een brocadillo een half stokbrood voorgeschoteld kreeg met een dikke kotelet en vier plakken kaas heb ik vandaan niks meer nodig dat sfeertje te proeven is ook leuk gr mariet p>

1. Hannie wouters:
    24 mei 2015
    wij genieten van jou reis !
  2. Jan Wassenaar:
    25 mei 2015
    Je zal zelf koffie mee moeten nemen als er op zulke afstanden
    niks te kopen is ? maar jij redt je eigen wel ?als je maar geen zwarte piet meebrengt er lopen er hier zat rond. verder :n goede reis naar
    madrid gr Jan en Fien