Madrid

25 mei 2015 - Madrid, Spanje

Dat was vandaag dus een extraatje,dat niet in de planning zat.
Omdat ik ruim in mijn tijd zat,dacht ik; laat ik ook in Madrid even een kijkje nemen,80 km extra,is ook wel te overwinnen.
Ik was ruim op tijd,he is vandaag voor het eerst echt warm,29 gr zag ik onderweg.
nadat ik mijn tent weer op poten heb staan,ga ik op orientatie uit, dan weet ik morgen wat en hoe.
Madrid is de op een na grootste stad van Europa,zegt Wikipedia ,en dat is te merken ook!
Volgens google maps,lag deze camping redelijk dicht bij het centrum, maar ik moest nog 10 km rijden++rotondes en stoplichten,dus als ik morgen de stad inga duik ik ondergronds,net zo veilig,en veel sneller.
Nog even zoeken wat mijn prioritijd heeft om te gaan zien, en of daar wat van komt hangt van mijn gemoedstoestand af.
je hoort nog hoe het was gr Mariet.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja:
    25 mei 2015
    Wat fijn dat je zo'n goed weer hebt, dat maakt de rit lekker aangenaam en dat houd de spiertjes een beetje soepel. Geniet ervan !!!!!!!!
    Jasper anja romy en wesley
  2. Marcel en Marieke:
    25 mei 2015
    Wow, geweldig zeg lekker weer, extra dingen bekijken en wij genieten ook van je prachtige foto's.
    Veel plezier nog.....Geniet ervan!!!
    Marcel marieke en de kids
  3. Tineke de Kleijn:
    26 mei 2015
    Nou geniet maar van de stad Madrid, deze is wederom schitterend, jammer dat je ondergronds gaat, want het Riteropark is wel zo geweldig, maar je kan niet alles een reden om het nog eens over te doen. Wat lekker warm bij jou daar, stuur wat naar ons, groet Tineke
  4. Jan Wassenaar:
    26 mei 2015
    Geniet maar van het mooie weer hier was het tweede pinksterdag
    voor de middag 14 graden en na de middag ook 14 graden. dus
    wij zeggen geniet van het mooie weer en van de mooie omgeving
    van Madrid, de gr uit Heesch Jan en Fien
  5. Leomar:
    26 mei 2015
    Echt fantastisch... volg je met heel veel interresse, maar weinig achter de pc. Onze zoon en zijn gezinnetje is nu bij ons..
    Quality time....
    Lieve groetjes