Tarifa

15 januari 2015 - Tarifa, Spanje

Hoi,hoi

Goeigenade,het is al 9 uur!

Nou en,  de dag is nog lang genoeg, na een  ontbijtje,rijd ik maar eens  richting Barbarate,dat ligt even ten westen van Tarifa, en maak op een eenzaam stuk een wandeling.

De duinen hier zijn begroeid met parasoldennen,en er loopt een mooi,en rustig slingerweggetje doorheen,waar ik op mijn gemakkie doorheen tuf.

Na een drankje,uitraard met olijven,bij een speciaal tentje,vervolg ik mijn route richting Tarifa

Aan de overkant,zie ik de bergen van Marokko,het roept mooie herinneringen op....

Nooit gedacht dat ik hier nog eens zou staan, zo zie je maar,het leven zit vol verrassingen.

Het is inmiddels 4 uur geweest,en ik wil voor donker binnen zijn ,18.30 uur

Na een mooie slingerweg ben ik rond de klok van 6 weer thuis.

Dat was het weer voor vandaag. Gr en tot morgen Mariet.

1. Leomar:
    15 januari 2015
    Zal een beetje voor je mee genieten Mariet van Marokko..
    Het is dat wat ons bindt....!!!!
    Tuf lekker verder door het mooie spaanse land.... en laar ons morgen weer mee reizen...
    Lieve groetjes
    Marieke
  2. Jan Wassenaar:
    16 januari 2015
    zelfs aan Marokko heb je nog wel fijne maar ook minderen herrineringen aan, maak er toch maar iets leuks van jen hebt nu de kans.
    gr Jan en Fien
  3. Mien van der Zanden:
    16 januari 2015
    Hallo Mariet Jij krijgt het weer voor elkaar in korte tijd zoveel te zien.Want de tijd gaat snel,Geniet nog maar lekker van al het moois en het fijne weer.Hier is het nogal grijs en nat. groetjes en dikke knuffel mien.