vlak bij Lyon

5 juni 2015 - Châtonnay, Frankrijk

Het was vNdaag weer warm maar s morgens viel het nog wel mee' maar na de lunch loopt de temperatuur snel op tot boven de 30 gr
Maar toen ik op de hoogte van Lyon kwam, werd alles om me heen steeds groener, en er verschenen donkere wolken aan de horizon

Tot regen kwam het toch uiteindelijk niet, maar het verschil in de atmosfeer was duidelijk te merlen het is hier ook meteen veel koeler.
Ik wist trouwens niet dat de Ardeche zo groot was, ikheb er .et plezier doorheen geslingerd.
Nu zit ik op een boerderij camping als enigste, maar dN is het ook lekker rustig. Gr Mariet

1. Marcel en Marieke:
    5 juni 2015
    niks mis mee.
  2. Jan Wassenaar:
    6 juni 2015
    Je begint al aardig deze kant op te komen,het is daar nog niet zo druk want het toerisme moet nog beginnen, de regen die bij jullie niet kwam
    is hier in volle hevigheid neer gekomen, maar we hebben het weer overleeft. we wensen jou veel droog weer op de reis die je nog moet maken. gr Jan en Fien
  3. Marij:
    6 juni 2015
    Je gaat snel
    hier nu ook mooi weer
    heerlijk rustig zo alleen op de camping
    kun je de mooie reis eens overdenken